fredag 23. mars 2012

Fredagsfavoritter

Det er på tide med fredagsfavoritter igjen, men på epla har det nå blitt sånn at listene folk lager blir automatisk lagt ut. Det er superkoselig, men behovet for fredagsfavoritter synker kanskje litt.

Jeg har flere ganger plukket ut en butikk jeg syns det er noe ekstra ved, og det er det jeg vil gjøre denne fredagen!

Bare se på disse vakre vakre dukkekjolene Aud lager. Hun lager mye annet enn dukkekjoler også, så ta turen innom selv om du ikke er på jakt etter små nydelige kjoler :) Butikken hennes heter LadyRonja.





Her er Bloggen og her er butikken på epla.

God helg :)

5 kommentarer:

  1. Tusen takk du aner ikke hvor meget du gledet meg nu, stor klem

    SvarSlett
  2. Lady er kjempeflink. Sikkert mange dokker der ute som kunne tenke seg å sprade rundt i disse klærne! God helg! Klem

    SvarSlett
  3. Jeg har også lenge beundret alle de flotte dukkeklærne hun lager. Dessverre har jeg ennå ingen å gi dem til.
    God helg til deg !

    SvarSlett
  4. Kjempesøte dukkeklær... Men vil helst sy og strikke selv!
    Ha en flott helg!! Klem fra Anne-Eddie :D
    Håper dagen i dag var bedre enn den forrige...:)

    SvarSlett
  5. Hei..
    "Bartepunchen" du spurte om er VELDIG VANSKELIG å få tak i .
    Men jeg Googlet den, og da fant jeg punchen på Oh My Crafts, er du rask så får du en der...
    linken får du her: http://www.ohmycrafts.com/martha-stewart-flourish-edge-punch.aspx
    Lykke til, og ha en flott lørdagskveld..

    Klem, fra Kaia

    SvarSlett