torsdag 19. desember 2013

Nyheter og julehilsen

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært innom her. Ikke bare lenge siden jeg sist oppdaterte siden, men faktisk var innom. Jeg så raskt at det måtte en del opprydning til her ja :)

Noen av dere vet allerede at jeg har begynt med nye og spennende ting, og da mener jeg ikke ringsmykker, men noe som er heeeelt nytt.

Jeg lager nå også smykker med DITT personlige bilde på. Du sender meg bildefilen på mail, jeg sier fra om det kan brukes eller ikke, og jeg lager ett nydelig smykke som blir helt personlig.

Jeg har naturligvis flere typer å velge mellom, og her er noen få av dem.





Du kan se enda flere typer her: munera.epla.no

 Du bestemmer selv hva du vil ha bilde av, men jeg lager ikke smykker med åpenbart kopibeskytta bilder, ikke støtende bilder eller støtende tekst. Du kan også ha tegninger, det må ikke være ett fotografi.

Du kan bestille direkte her: munera.epla.no eller om du vil sende meg en mail på mvdesign73@gmail.com

Prisene ligger på 250,- til ca 350,- men jeg tar forbehold om at det kan komme nyere typer som kan koste noe mer.

Jeg lager også tags til hunder med ditt telefonnummer på og evnt navn. Tagen ser ut som ett hundeben. Kommer snart i butikk til ca 120 kroner.

Jeg håper du har hatt en riktig fin førjulstid, og jeg benytter også sjansen til å ønske dere alle en rikitg

God Jul
og ett 
Godt Nytt År.

Juleklemmer fra Marianne




2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig hilsen. Jeg har og vært litt fraværende på bloggen et par måneder, men moro å være tilbake igjen ! Litt vanskelig å ta bilder i det lille lyset som er nå. Har fototelt, men må nok ha et skikkelig lys også!
    Masse flott hos deg siden sist ! Har kost meg og sett igjennom epla butikken din. Det nyeste med foto var virkelig lekkert!! Klem fra Anne-Eddie og riktig god jul ! :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er ikke så lett. Jeg har også ett sånt telt, men det er så mye enklere når man har sollyset å jobbe med :) Tusen takk Anne-Eddie, jeg syns det er veldig moro med de nye smykkene jeg også. Det blir så personlig og unikt.

    SvarSlett