tirsdag 31. desember 2013

Med ønske om ett godt nytt år

I dag er siste dagen av 2013, ett år som har vært forholdsvis rolig for min del, men med tragiske opplevelser for andre jeg kjenner. Til dere håper jeg det nye året vil bringe mer ro og glede!

I romjulen har jeg laget litt glassmykker, og her er ett ferdig resultat :)


Jeg kommer med mange nye glassmykker over nyttår, men enn så lenge er de ikke ferdige. Det gjenstår litt montering og fotografering før alt er på plass.

Jeg vil få takke dere alle for året som har gått, takk for hyggelige kommentarer, takk for bestillinger, takk for besøk og takk for at nettopp DU har vært innom her :)

Ha ett riktig 
Godt Nytt År 

og ta vare på hverandre gjennom natten og inn i det nye året.

Klemmer til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar