onsdag 17. juli 2013

Smykker i Allers

Jeg har vært så heldig å være ukens utvalgte eplaselger i Siws spalte i Allers denne uken.

Hele tre av mine smykker ble representert der, ett matchende sett i rødt :)


På side 97 i ukens Allers (som kom ut 15.07.2013) ser du smykkene.

Siden dette er utrolig moro for meg har jeg også noen fine tilbud til dere. Blant annet så har jeg satt ned halssmykket på bildet med hele 150 kroner :)


Dette smykket finner du HER, og nå koster det kun 549 kroner.


Armbåndet som matcher smykket finner du HER



Og ørepynt for å gjøre det hele komplett finner du HER

Se andre tilbud og andre smykker ved å gå direkte inn på min butikkside:


Noen helt nye design er også på plass, så velkommen innom og se om du finner noe
til deg selv, eller i gave.




1 kommentar:

  1. Grattis med innlegget i Allers !
    Lekre smykker!!
    Fortsatt god sommer!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett