lørdag 17. mars 2012

Skatter jeg har kjøpt

I dag kom det to leveranser til meg. Jeg har handlet på pipler.com. Det er ett nytt sted man kan starte nettbutikk, og det koster kun 1% av salget. Det koster ikke noe å legge opp produkter, ikke noe å starte opp butikken og det koster heller ikke noe å ha den der. Det er kun 1% når du selger noe.



Jeg kan nå skryte av å være en del av historien, for det aller første kjøpet på pipler ble gjort av meg. Det aller første salget gikk til Acasie. Ikke lenge etter solgt hun enda ett produkt! Hurra, vi er i gang :)



De neste kjøpet jeg gjorde var hos Cirkeline. Jada, jeg lager ting i papir selv også, men ikke sånn som henne. Det er vel ikke noe galt i å kjøpe "papirting" av andre bare fordi man lager selv? Cirkeline er kjempeflink, lager enkle og delikate kort og gavelapper.

Jeg har solgt glassmykker til flere som lager selv. Det er veldig moro! Jeg ser på det som ett tegn på respekt. Selv om man kan lage det selv velger man å ikke kopiere noen andre. Hva er vel bedre enn det?

OG som toppen av kransekaka la jeg ut ett par nye smykker i min butikk på både pipler og epla i dag, og det ene på epla ble solgt med en gang. Så raskt har jeg aldri solgt noe på nett før :)

I dag er en god lørdag, og jeg håper dere andre også koser dere masse i dag! Nå skal jeg lage noen smykker jeg har fått bestilling på. Noe i hvitt, noe i rødt og noe i grønt!

2 kommentarer:

  1. Så spennende, Marianne! Epla trenger en konkurrent, så jeg håper pipler utvikler seg. Jeg vil se det litt an før jeg evt. legger inn varer der. Lykke til!
    Og ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Takk for handelen og god omtale.:) Har to salg på Pipler hittil, så håper det kan utvikle seg positivt der. Så morsomt at smykket ditt ble solgt så raskt i dag! Klem til deg.

    SvarSlett