lørdag 31. mars 2012

I full blomst

Ja, nå er det skikkelig vår. Nesten på kanten til at våren faktisk er over... I går tok jeg en liten skogstur, og det var nydelige hvitveis over alt i full blomst. Blåveisen var også på plass, men den var faktisk på hell. Mange blåveis hadde mistet sine kronblad, og om kort tid er deres tid over for denne sesongen.




 Snakk om tidlig vår, som er over før vi rekker å nyte den. Heldigvis rakk jeg å ta noen bilder av våren, så får jeg nyte den i stua så lenge jeg vil :)

Når det kommer til påskeharen, kan det vaære påskekaniner også? Vi har plutselig fått 3 kaniner som løper rundt i hagen, på veien og i resten av nabolaget... Har haren tatt ferie og satt inn kaniner som vikarer?

Ønsker dere alle en riktig god påske! Klem fra meg :)

3 kommentarer:

  1. Hjelp, skjønner at jeg må la pensumbøkene ligge i et par timer og komme meg ut i skogen!!!! Takk for påminnelsen :)

    God påske til deg og dine, J

    SvarSlett
  2. Herlig vårtegn :) godt at våren endelig er i gang. Litt treg her jeg bor, kom snø i natt, men heldigvis har mesteparten smeltet bort i dag :) God påske

    SvarSlett
  3. Så gøy at påskeharen har satt inn vikarer, og så tre stykker, da! Våren kom tidlig, og da forsvinner den vel tidlig, også. Får nyte den mens den er her! Påskeklem til deg.:)

    SvarSlett