lørdag 10. mars 2012

Det vakre blå

Inger på epla spurte nylig hva som var vår favorittfarve, og jeg svarte uten å tvile: Grønn, men jeg går oftest for det dystre går og sorte. Men det er en annen farve som også er lekker, av helt andre grunner.

Jeg syns den blå farven er lekker, den dype flotte blå. Jeg ville ikke brukt den selv i så stor grad, og jeg har ingenting i hjemmet som er i blått, men når jeg ser på de blå smykkene skjønner jeg at de selger veldig godt. Her er noen nye smykker jeg har laget i vårfølelse


Har flere andre farver også som jeg kommer tilbake til :) 



Men den vakreste blå av alle er den jeg ser utenfor i dag :) Den vakre blå himmelfarven, lys av solen, varm og innbydende. Når lillegutt våkner etter luren sin er det bare å ta på seg litt lette klær og tusle tur ute. Snart kan han ta i bruk sandkassen igjen, og det blir moro!

Ønsker alle en herlig dag, og håper dere har like flott vær som meg :)

8 kommentarer:

  1. Å - disse var LEKRE! Du er så flink!

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Nydelige smykker i skjønne blåfarger.
    Ønsker deg en trivelig helg! Klems

    SvarSlett
  3. Flotte smykker! Elsker den sommerfuglen med prikker!! Ha en flott helg og håper våren er på plass i morgen og!!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  4. Herlige smykker! Du er så flink! Håper du koser deg og slapper av i kveld! GoKlem

    SvarSlett
  5. Å, så nydelige - alle tre!
    Du er virkelig inne på et kreativt og flott spor.
    Ha en fin helg, Marianne!

    SvarSlett
  6. Kjempefine smykker! Jeg har vært og sett på butikken din på Epla tidligere også. :) Takk for kommentar på bloggen vår. Jeg legger meg til som følger hos deg også, du har en flott blogg!

    SvarSlett
  7. ÅÅÅÅÅ, kva fine! Elsket sommerfuglene dine :D

    SvarSlett
  8. Så utrolig mye fint du har! Legger meg til som følger hos deg jeg også :-)
    Herlig med vårvær, håper det varer en stund til.

    SvarSlett