søndag 18. september 2011

Skuffa... - og litt fornøyd

I dag har jeg slipt noen stein. Det vil si, jeg begynte i går, og gjorde dem ferdig i dag. Det tar jo en god stund å slipe og polere, og det tar en del på ryggen. Derfor deler jeg det litt opp :)

Jeg hadde gledet meg til å polere og montere, men når jeg var helt ferdig med å polere og skylle viste det seg ett par ting...

Steiner kan ofte ha svakheter i seg, og som du ser her falt denne steinen fra hverandre. Men, ikke før jeg skylte den i rennende vann... Snodig at det ikke skjer mens man presser og sliper. 

Den neste sprakk... En av disse steinene med innfatningen på bildet over skulle jeg ha på en giwe away, men det må vente litt til. Jeg kan jo ikke gi bort noe som er ødelagt, så da må jeg lage nye!


Sist men ikke minst slipte jeg to av steinene jeg har fått av Anne Sofie. Hun plukket disse til meg i Italia! De er blanke og flotte, og mangler bare oppheng og kjede før de er ferdige. Disse ble i allefall kjemepfine. Skinnende blanke, og uten sprekker :)

2 kommentarer:

  1. Åh, så bra! De ble jo kjempefine jo! ;) Bra de funka :)

    SvarSlett
  2. Veldig bra! Men selvsagt irriterende når det går galt. Jeg synes du er veldig flink :)

    Håpr du har kost deg i dag! Klem

    SvarSlett