onsdag 7. september 2011

Se hva jeg har slipt :)

Etter mye trøbbel med slipemaskinen har jeg nå ordnet det meste. Jeg er derfor i gang igjen med steinslipingen, og nå er et mye artigere å holde på!

Jeg har slipt en stein jeg skal sende til Anne Sofie med bloggen Creative Catastrophe. Hvorfor skal hun få det? Vel, hun har plukket stein til meg i Norge, og da sendte hun også med ett par stein fra USA, og en av dem skulle jeg slipe til henne. Nå har hun også plukket stein til meg fra Italia, og jeg er superspent på hva det er :o)

Men jeg har også slipt min aller første stein som skal passe inn i ett ovalt anheng:


Se, jeg fikk det til :o) Det er så moro når man ser steinen forandrer seg fra en matt kjedelig stein til en skinnende blank stein under poleringen. Denne har jeg plukket på Jeløy i Moss. Der er det mange flotte skatter!

3 kommentarer:

  1. UTROLIG nydelig!!!! Så flink du er!

    Ha en fin dag! Klemmer

    SvarSlett
  2. Så lækkert da!! Må være et veldig spennende arbeid og holde på med.
    Ha en flott dag! Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to! Det er veldig spennende, og jeg gleder meg til å lage flere sånne typer i andre stein :o)
    Klem tilbake

    SvarSlett