onsdag 14. september 2011

For en herlig morgen :)

I dag fikk jeg sove litt lenge, kosa med lillegutt masse før barnehagen, og 5 minutter etter jeg kom hjem fikk jeg en stooor pakke levert på døra.

Jeg har bestilt en del ting med logotrykk på! Smykkeesker blant annet, men de kommer ikke før i uke 41 så de må jeg vente litt lengre på. Derimot fikk jeg andre godsaker...


Klistremerker, de ble råstilige! Sort merke med sølvtrykk :o)


Smykkeposer i satin. Kjempeflotte!!!


Og små søte poser kunden kan få med smykket i når de handler på stand.
Denne vil jeg ikke sende ut til nettkunder fordi jeg da må sende det hele i eske for å ikke ødelegge noe.

Nå gleder jeg meg ekstra mye til smykkeeskene kommer, for blir de i nærheten av like flotte som det jeg nå har fått, ja da blir det toppers :o)

Jeg gleder meg masse til de neste bestillingene så jeg kan sende ut noen av dette. Det er plutselig viktigere å få sende ut smykkeposer, enn å selge selve smykket, hehe...

Ha en flott dag dere også!!!

4 kommentarer:

  1. Så herlig! Dette så veldig flott ut! Kos deg med pakken og nyt dagen :) Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine! :) Veldig stilig med logoen på! Har smykkeesker jeg og, men har ikke fått tak i noen med logo ennå, men fikk veldig lyst nå som jeg ser hvor stilig dette ble! Ha en fin dag! :) Klem!

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Jeg koser meg, kjenner på, planlegger, pakker opp, pakker ned, pakker opp igjen :o)
    Turid: Jeg har også hatt smykkeesker i mange år, men ville nå gjøre litt ekstra ut av det. Gleder meg utrolig mye til de kommer!!!
    Klem til dere begge :)

    SvarSlett
  4. Så fine! Stas å få ting med logo:D

    SvarSlett