lørdag 20. august 2011

Fredagsfavoritter

Jeg har så mye å gjøre om dagen, så jeg rekker knapt nok å spise :) Nå har jeg likevel funnet frem 3 ferske favoritter som jeg vil dele med dere:


Så går resten av helgen til planlegging av skolestart for min 15 årige datter (nå skal alt være kult og må selvfølgelig ikke være teit...) og barnehagestart for min sønn på halvannet år. Da må vi ut på shopping og få tak i alt en liten gutt må ha til en kommende høst :o)

God helg alle sammen :o) Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Nydelige favoritter du har funnet frem :)

    Her hos oss var det skolestart nå på onsdag som var. Tydelig at dere Østpå har litt lengre sommerferie enn oss :)

    Ha en flott lørdag! Klemmer

    SvarSlett
  2. Fine ting og ønske seg det der ja. :-)
    Ønsker deg og dine en fin-fin helg og kos dere.
    Klems

    SvarSlett
  3. Flotte favoritter du har funnet frem, og tusen takk for at jeg fikk være med på en av dem!:)

    Jeg dro hjemmefra igår morges og kom ikke hjem igjen før etter midnatt, så det ble ingen fredagsfavoritter fra meg denne uken. Men neste fredag skal jeg nok få det til.:)

    Skal gi beskjed så snart jeg vet om jeg kan være med på messen. Hadde vært så gøy!!

    Lykke til med skolestarter.:)

    SvarSlett