lørdag 6. august 2011

Endelig helg...

Det er en stund siden sist jeg satte pris på helgen, men med den nye jobben går det i ett fra jeg går ut døra klokken 08.00 til jeg er hjemme igjen klokken 17.45. Tiden med familien blir mindre, og da er helgen viktig!
Så langt i dag har jeg lekt og kost med min sønn på halvannet år, og når han skal sove tenker jeg å slipe ett par stein igjen. Jeg skal også i løpet av helgen lage ett broderi jeg har fått bestilling på.

Sist men ikke minst skal jeg på kino med "gubben" i ettermiddag :)

Ønsker alle en superherlig helg!!! Klem fra meg.

1 kommentar:

  1. Det er godt med helg når man jobber hver dag ellers. Jeg har alltid jobber turnus, og i min forrige jobb hadde jeg helt fritt kun hver 6. helg!! Nå som jeg jobber 8-16 hver ukedag er det utrolig deilig med helg! Da er det tid for å nyte dagene sammen med sine kjære.:)

    SvarSlett