onsdag 25. mai 2011

To bilder fra turen

Det er så fristende å legge ut bilder av min vakre sønn på ett år. Han er sååå nydelig, men... Jeg er ikke for å bruke bilder av mine barn offentlig uten deres samtykke. Uansett hvor lyst jeg har til å dele godgutten med hele verden må jeg nok vente ennå mange år. Han må selv kunne si ja eller nei til denne type bildebruk, og forstå hva det innebærer før jeg legger det ut. Min datter på snart 15 år kan selv ta denne avgjørelsen, og jeg håper jeg kan skryte av henne etter konfirmasjonen :o)

Jeg så ett intervju med barn for litt siden, og der ble de spurt om nettopp dette. At forelsdre legger ut bilder av dem på Facebook, blogg osv. Dette likte de dårlig, for som de sa: "Det er jo ikke sikkert jeg liker bildet, og de spør jo ikke om lov"

Derfor blir det to bilder jeg ble veldig så fornøyd med fra turen. Disse bryr seg neppe, og de er allerede offentlige figurer :o) Bildene er ikke redigert på noe vis, eller zoomet inn.



Er de ikke vakre? Jeg elsker å ta bilder av dyr, og reiser mye rundt for å gjøre nettopp dette. Ett stort ønske er å få muligheten til å reise til Afrika på fotosafari der. En dag...

1 kommentar: