torsdag 27. februar 2014

Pusene har kommet hjem

Først av alt må jeg Gratulere min lille vakre Odin med dagen i dag. Han blir 4 år, og har fått mange pakker på senga, frokost på senga og is i barnehagen. Hurra for deg!!

Så, pusekattene... - Jeg har vist bilder før og fortalt at vi skal få to vakre pusunger. De kommer fra en utrolig vakker mor som er britisk korthåret med en veldig god stamtavle. Men, hun snek seg ut en dag og traff på nabokatten, en vanlig huskatt, og da ble det en litt mix :)

De har nå kommet hjem til oss, lille vakre Tempus og Enzo.


                                       Her er Tempus                                     og her er Enzo







Som alle nybakte foreldre er det viktig å ta bilde av detaljene ;)

De er supervakre, renslige, kosete, rampete, pratsomme, sjarmerende, sjalu og deilige :)

Så langt har de kun knust en blomsterpotte, en lampe og ett glassmykke, det er ikke så ille til å ha vært her i 5 dager, hehe. Sånn er det, og jeg setter ikke frem ting jeg er redd for, så om noe ryker er det helt greit. Ingen fare! Puser er puser og både min mann, Odin og jeg storkoser oss med de nye familiemedlemmene. 

Kathinka, min datter på 17 år, er nok litt misunnelig nå, hun bor på internatskole i Nærbø ved Stavanger og få kun nyte bildene...



1 kommentar:

  1. Å, for noen herlige pusekatter!! Har de hver sin øyefarge og...!?
    Ja, slike gjør oss varme om hjertet, og vi tilgir glatt små rampestreker!!
    Lykke til med de søte små! Og gratulerer med vel overstått til han på to ben!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett