torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen

I dag er det nok en dag Norges bursdag :) Jeg våknet til torden, men nå klokken 11.30 smyger solen seg gjennom laget av skyer. Været ser ut til å bli bra på denne siden av landet i allefall.

Jeg velger i år og holde meg inne og slappe av. Eller... - Jeg har noen større ryddeprosjekter som skal gjennomføres, og i dag er utrolig nok en fin dag å gjøre det på.


Norges farver i mine håndlagde ting:









Jeg håper dere alle får en fin 17. mai, og husk å ta vare på hverandre denne store dagen ;o)

Hipp Hipp Hurrrrrrra!!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i fra meg også Marianne, tar det med ro i dag jeg også å holder meg hjemme.

    stor klem til dere

    SvarSlett
  2. Riktig god 17. mai til deg også:)

    SvarSlett
  3. Takk det samme til deg og!!
    Nydelig alt du lager!!
    Har bare luftet hunden på "landet" i dag.
    Der var en huggorm, fortvilet, prøvde nok å varme seg litt.
    Nysnø på fjellet og fugleeggene jeg fotograferte tidligere, var nok plyndret av en eggrøver...Livets gang!
    Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett