fredag 6. april 2012

Min sølvliste

Det er fredag nok en gang. Det er derfor på tide med nye fredagsfavoritter. Nå som det er påske har jeg også litt tid til overs. Likevel velger jeg å vise frem en liste jeg laget for en liten stund siden. En liste med sølvsmykker.
Jeg ble ganske fornøyd med denne, og hadde håpet den ville komme med på førstesiden på epla. Enn så lenge har ikke det skjedd, men mirakler kan fortsatt skje :)

Jeg har i år rukket å bli skikkelig skikkelig lei av gult, derfor styrer jeg langt unna det denne fredagen, borsett fra det lille stikket i den flotte ringen, hehe.



Du kan se hele listen ved å gå inn på denne linken: Sølvlisten. Ønsker dere alle en fin fredag!

7 kommentarer:

  1. Nydelige smykker! Ønsker deg en fortsatt fin Påske! Klemmer

    SvarSlett
  2. Masse elegant der :) God Påskehelg!

    SvarSlett
  3. Flott liste Marianne:-) Takk for at du tok med øredobbene mine:-) Ønsker deg en fortsatt flott påske:-))

    SvarSlett
  4. Flotte ting på din liste:) Ønsker deg en fortsatt god påske!

    SvarSlett
  5. Her var det mange fine ting:) Fortsatt god påske til deg og dine:)

    SvarSlett
  6. Masse fint på den listen! Og tusen takk for at du tok øredobbene mine med! :o)))
    Fortsatt god påske til deg!

    SvarSlett
  7. Mange lekre sølvartikler! Mange jeg kunne tenkt meg også!! Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett