lørdag 14. april 2012

Godt resultat eller bortkasta tid?

Nå prøver jeg meg frem med ett par ting på hobbyrommet, og jeg er veldig spent på om det blir ett godt resultat, eller om glasset må rett i søppla...

For mange år siden fikk jeg glimmerpulver, og dette tester ejg nå ut. Jeg har allerede testet en gang med ett av dem, og ejg ble overrasket over hvor vanskelig det var å få brent inn i glasset. Det ble prikker igjen på glasset. Hmmm, det var ikke sånn jeg ville ha det!



Nå prøver jeg med en annen farve, og kommer til å brenne det enda litt hardere enn i går, og da brant jeg det ganske godt!

Ovnen er på nå, og gradene jobber seg oppover mot 820. Men denne gangen kan den ikke stoppe der, og jeg har ingen anelse på hvor lenge de må brenne før det sitter skikkelig.

Hvis jeg får det til som jeg vil, og sånn jeg ser det for meg kan det bli skikkelig stilig!

Den som venter på noe godt... - Kan faktisk vente forgjeves denne gangen. Fortsettelse følger...

3 kommentarer:

  1. Spennende å prøve noe nytt! Krysser fingrene for deg :) Klem

    SvarSlett
  2. hmmmm den biten ser fin ut i mine øyne, sort med gull på...blir spennende å se hva som kommer ut av ovnen....

    SvarSlett
  3. Så spennende,håper du blir fornøyd og jeg gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett