tirsdag 25. oktober 2011

Solsiden Barnehage...

... - Stiller med kunst under Førjulsmessen den 29 og 30 oktober. På fredag kommer de største barna med kunst fra alle barna, fra smått til stort, som vi skal henge opp i kafeteriaen.

Tusen takk for at dere kommer med herlig kunst som kan live opp i lokalet!

Det nærmer seg med stormskritt, og de neste dagene er fullbooket! I morgen skal jeg gjøre de siste innkjøpene, på torsdag skal jeg bake 15 kaker - takk til Toro for sponsing - og på fredag skal jeg sette opp bord til alle utstillere. På fredag kveld kommer en del for å sette opp sin stand!

I morgen, onsdag, har jeg annonse inne i Smaalenene avis, og flere med meg har de siste par ukene hengt opp flyers til info om messen. Takk til dere! Har også invitert på Facebook, og nå her!

Dersom noen har forslag utover dette på hvordan jeg kan få tak i folk, si gjerne ifra. Det eneste jeg ikke har kontroll over er de besøkende. Største frykten er selvfølgelig at det ikke kommer noen etter alt jeg har lagt i dette. Hjelp meg gjerne med å spre ryktet om messen :)

Åpningstider:

Lørdag 11.00 - 18.00
Søndag 11.00 - 17.00


25 Utstillere med håndarbeid, hobbyting, fotograf tar gratis fotografering, kafeteria og ekte kunst fra Spydebergbarn :)

Velkommen til en hyggelig messe, håper vi sees!!!

2 kommentarer:

  1. Lykke til!
    Bor desverre på en annen kant av landet- ellers , takk for invitasjonen!!
    Det kommer nok MANGE- skal du se !!
    Klem fra Anne-Eddie :)
    Skriv om hvordan det gikk etterpå da..

    SvarSlett
  2. Du har å gjøre skjønner jeg,men veldig morro tenker jeg :-)
    Regner med det blir suksess jeg Marianne. Ønsker deg og alle deltakerne lykke til med førjulsmessen. Håper det kommer masse kjøpelystne folk innom dere. Lykketil klem fra mæ

    SvarSlett