torsdag 27. oktober 2011

Fornøyd med dagens innsats

I dag klapper jeg meg selv på skuldrene, jeg er kjempefornøyd med egeninnsatsen i dag! Jeg har bakt 15 kaker, 12 sjokoladekaker med sjokoladeglasur og strøssel + 3 krydderkaker med hvit glasur. I tillegg har jeg kjørt alle kakene til Fjellheim i Spydeberg og satt dem i kjølerommet. Ut og inn av hus og bil...

220 pølser, 220 lumper og x-antall poser stekt løk har jeg også fått inn på kjøla. Nå er det straks messe :)


Ett av mine nyeste hjerter.

Jeg har nå stive skuldre, slitne armer og antydning til vondt i hodet, men det er bare deilig! Ett godt tegn på at jeg har jobbet effektivt i dag. Jeg skal nå unne meg en deilig kopp te, og kikke tomt på TV'n en liten stund.

Jeg må innrømme at jeg nå gleder meg utrolig mye til helgen. I morgen begynner jeg å sette opp bord til alle utstillerene min, samt stoler, så det er klart når de kommer for å rigge opp fra 17.00. Det blir kjempekoselig å hilse på flere eplaselgere!!!

Velkommen skal dere være, både ustillere og gjester. Ha en herlig torsdagskveld videre :)

6 kommentarer:

  1. WOW - 15 kaker! Jeg er imponert! Lykke til i helgen!

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Du er jo bare helt enorm! Hvordan har du klart alt dette i dag? Mister helt haka jeg.... Du er dyktig! Mye arbeid å stå med slikt alene. Du skulle hatt medalje!

    Kos deg i sofakroken, og senk skuldrene. Lykke til i helgen! Skal tenke masse på dere! Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  3. Så koselig Silje :) Jeg håper bare det blir en vellykket messe. Nå skal jeg ta min siste kopp te for kvelden, så skal jeg krype godt under dyna og gjøre meg klar til å sette opp 70 bord i morgen + opprigging på ettermiddagen!!!

    SvarSlett
  4. Sove ekstra godt i natt da! Samle masse nye krefter! Lukke til i helgen :)

    SvarSlett
  5. Jadda! Er du et supermenneske du!?
    Kan bare beundre din innsats! Har sagt det før! Ha en fiin helg! Med dette forarbeidet, MÅ det bli suksess!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett