onsdag 20. juli 2011

Smakebiter av det nye som kommer i butikken

Jeg har laget mange nye smykker de siste ukene. Mye av det nye er solgt, også noe av det jeg hadde fra før. jeg har slettet mange smykker fra butikken min, men nå er det på tide å fylle opp litt igjen.

Her er ett par smakebiter på hva som vil dukke opp den nærmeste tiden.




Jeg har også mange nye hjerter i flere herlige farver jeg kommer til å legge ut, så det er bare å følge med. Besøk butikken min Marianne Vik Design de neste dagene og se hva som dukker opp :o)

3 kommentarer:

  1. Spennende..Det røde var nå bare rååfint da.
    Velkommen hjem forresten,det har vært litt av en festilvalsommer på deg skjønner jeg.
    Ønsker deg en fortsatt fin-fin uke!
    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Spennende med nye smykker i butikken. Det øverste smykket var helt nydelig!:)

    SvarSlett