lørdag 26. november 2011

Takk for en herlig dag!

Nå er Julebasaren over, og jeg må si Tusen Tusen takk til Epladamene og Allersdamene. For en innsats dere har gjort!!! Messen ble en stor suksess. Det var folk hele tiden, fullt kjør, liv og røre!

Det var fantastisk moro å møte dere alle sammen. Ett ansikt til navnene på epla. Det var verdt mye! Det var superkoselig å være til stedet, og jeg har hatt en flott dag.


Det sorte bordet er mitt. Her har jeg smykker og te-dispensere! Ved siden av meg sto Silje fra Papirsymfoni/Vinterdrakt. Det var sååå koselig å treffe deg, Unni, Mirjam, Lene C og alle dere andre :)



Dahl Design med sine unike mansjettknapper, og Trines Design med papirstjerner.



Nydelige puter, husker ikke navnet, og ReVinyl



En kikk inn i ett annet rom, og smykker fra Mirjam!



Her er Torunn i intens samtale med en av utstillerene :) Under ser dere noe av det jeg fikk kjøpt på  messen!


Flott bolle fra ReVinyl


Ett skilt som skrek navnet mitt i det jeg så det!!! Det var fra Eidsvoll Glass og Rammer.


Og disse supersøte stjernene av papir fra Trines Design!

Jeg har prøvd å linke til flere av dere, men dere har sikkert satt butikken inaktiv.  Tusen takk alle sammen, både dere andre utstillere, arrangører og besøkende, for en herlig dag! Jeg har storkost meg, og håper dere andre også hadde det like fint som meg.

Takk for vannet Silje ;o)

Stor klem til dere alle. I morgen skal jeg på julemesse på Torderød i Moss!

9 kommentarer:

  1. Det var super koselig å treffe deg og alle andre:) Håper ikke det blir så lenge til en annen gang Marianne!!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!

    Takk for en fin fin dag! :)
    Håper på gjentakelse...
    Lykke til i morgen!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  3. Takk for en flott dag! Ultrakos å hilse på deg :) Takket være min mann at du fikk vann ;)

    Lykke til på ny messe i dag! Kos deg! Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy å se!! tusen takk for at du deler :)
    God søndag!

    SvarSlett
  5. Flott med en vellykket dag! Ha fortsatt en fin søndag! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  6. Så gøy for oss som ikke kunne være der at du deler bilder .Så ut som at alle de fine tingene ble lagt for salg i verdige omgivelser. Håper det blir gjentakelse av marked neste år.

    Silje / it'sok :-)

    SvarSlett
  7. Artig at det ble en vellykket dag.
    Kjempekjekt og se bilder ifra julebasaren,litt spent blir en selv om en ikke kan delta eller ta seg en tur selv.
    Håper du har hatt en fin dag idag også.
    Ha en koselig 1.advendtsøndag. Klem

    SvarSlett
  8. Koselig å se noen bilder! :) Høres ut som om dere hadde en kjempefin dag. Angrer nesten litt på at jeg ikke prøvde å hive meg med, altså! ;) Neste år! Klem! :)

    SvarSlett
  9. Hyggelig å finne bloggen din, og hyggelig å hilse på deg på eplas basar. Koselig innlegg :)

    Ble det noen salg av teboksene til slutt??

    Mvh Anne-Celin (Lille Dille)

    www.vibstadgyllenhammar.blogg.no
    www.lilledille.blogg.no

    SvarSlett