torsdag 10. november 2011

Hummer og kanari

Jeg har ikke brukt ett tema, ikke en viss stil... - Her er det bare ting jeg har falt for og virkelig liker. Løvehodet fant jeg ved å kikke på den nye flotte bloggen til epla. Sjekk her!
Jeg er også helt imponert over alt det nye Papirsymfoni har lagt ut den siste tiden. Så kreativ, så mye flott! Jeg har allerede handlet en oppbevaringslommer av henne som pryder hobbyrommet mitt.
Kaketinen fra Hekta på stoff er helt nydelig og kjempepraktisk. Jeg har en sånn og er kjempefornøyd :)
Nydelig pute fra ZikkZakk Design. Jeg håper du kommer på julebasaren epla arrangerer, for jeg må handle en brosje eller to av deg!
Atelier Hanne med ett vakkert kosebamsebilde. Jeg skal selv bestille ett bilde med fra henne hvor hun skal tegne barna i bunad. Jeg venter fortsatt på at fotografiet skal komme til meg i posten så jeg kan sende det videre til Hanne...


Videre er det en nydelig penepung fra AnnieMal. Den minner meg om mormor, og det er en GOD ting :) Den er kjempestilig! Også den vakre kjolen fra Kjoledamen... Den er helt i min stil! Sist men ikke minst en nålpute utenom det vanlige. Den er også helt min stil. Jeg har vurdert å kjøpe meg en nålpute, og skal det bli noen må det bli denne.

Sukk, jeg kommer til å blakke meg helt på julebasaren den 26. november. Men du og du som jeg gleder meg. Ikke bare for å stå der og selge selv, men å møte mange av disse flotte damene jeg føler jeg "kjenner" nå.

Jeg skal ha med meg glassmykker i mange varianter og noe steinsmykker.



God fredag til dere alle! Klem fra meg.

7 kommentarer:

  1. Et herlig innlegg, og flotte favoritter! Smigret over den rosen jeg får! Du e vel herlig! Tusen takk for at jeg fikk bli med :)

    Kos deg masse i helgen! Klemmer

    SvarSlett
  2. Vibeke kommer desverre ikke på Eplamarkedet. Jeg har også spurt ;) Eller hun kommer og titter da, men skal ikke stå og selge selv.

    Ja, helt fantastisk det Anette klarer å trylle frem i ull! Jeg måtte også inn og titte igår etter at jeg så bjørnen på bloggen.

    Helt engig med deg!
    Silje er superkreativ og produktiv.
    Det skal bli trivelig å møte dere begge på Eplas julebasar.

    Fin hælg te dæ! :)
    Siw

    SvarSlett
  3. Uæ! Jeg er så blakk, så blakk, og jeg GRUER meg til alt jeg ikke kommer til å få kjøpt på Eplabasaren :-( Kanskje jeg må slutte å titte på fredagsfavorittene :-) Gleder meg i hvert fall til å treffe dere damer!

    Slutter meg til Silje-fansen :-) Damen kan sy!! Og masse annet... :-)

    SvarSlett
  4. Ja, her var det mye fine fristelser! Lykke til med dine ting! God helg! kLEM FRA Anne-Eddie:)

    SvarSlett
  5. Jeg må innrømme at jeg har litt sans for sånne lister som dine Marianne, sånn som bare en mange favoritter uten en farge eller et tema...du har valgt ut mye fint!
    jeg gleder meg faktisk mest til å møte alle de man er blitt kjent med jeg gjennom Epla!! Det blir så knallkoselig!!

    Helgeklem!!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at jeg fikk være med på dine fredagsfavoritter ;) Det var kjempehyggelig! ;)

    SvarSlett
  7. Kom helt tilfeldig over dette via søk på nettet! For det første... Nydelige smykker! :o) For det andre... Kjempekoselig å bli inkludert i din oversikt! Tusen takk! :o) God førjulsklem fra Kjoledamen

    SvarSlett