lørdag 3. september 2011

En farverik helg

Det er lørdag, det er grått og vått ute, men inne er det farverikt. Jeg har kost meg på hobbyrommet nok en gang. Det må fylles på med hjerter, for nå setter høsten inn, og da er handlegleden mye større. Hjerter er noe veldig mange vil ha, og da må man lage i alle farver.





Det er noen farver det går mye av, og noen litt mindre. Blått/turkist er en "storfarve", sølv med sort er en kjempefavoritt, mens rosa eller gult er noe vanskeligere å selge. Disse skarprosa jeg har lagt ut i det siste derimot går fort når jeg har stand. Noe må ses live for at man virkelig får frem skjønnheten i dem.

Disse vil bli lagt ut i min eplabutikk rimelig snart!

Jeg hadde planer om å lage noen helt nye steinsmykker i helgen, men endte opp med å mangle en del til maskinen. Den er bestilt, så da er det bare å vente i utålmodighet :o)

2 kommentarer:

  1. Sølv med svart! Nydelige smykker! Ha en herlig fargerik kveld! Klemmer

    SvarSlett
  2. Vakre smykker! :) Herlig med litt farger! Ha en fin dag! :) Klem!

    SvarSlett