tirsdag 15. juli 2014

Glemt igjen

Jeg kom plutselig på at jeg har en blogg... Hm, det er jo en stund siden påske, og mye har skjedd siden det.

Jeg har ikke laget så veldig mye nytt den siste tiden, jeg har vært for opptatt til det, og dessuten har fantasien tatt ferie.

Noe nytt kommer derimot fra meg om ikke så lenge. Jeg venter på en pakke som blir levert til meg neste uke, og da kommer det til å renne på med nyheter. Jeg gleder meg masse, for jeg tror dette blir bra :)

Mens jeg venter i utålmodig spenning tvinner jeg tommeltotter og går rundt meg selv som ei forvirra høne. Jeg er ikke vant til å ikke holde på med noe...

Men, det hjelper jo en hel del at lillegutt har ferie. Da får jeg lekt litt, kost meg ute og vi må finne på ymse ting for å få dagene til å gå.

Min datter som nettopp har blitt 18 år er nå på ferie hos sin kjæreste, og neste uke skal hun på tur igjen. Og i august reiser hun en tur til Paris. Hun fikk tur i 18-års gave. Gjett om hun gleder seg!


Her er ett bilde jeg tok i Sandnes når jeg hentet Kathinka og besøkte Sandnes MC - Fulltreffet.

Jeg ønsker dere alle en fortsatt fin sommer. Selv håper jeg på litt kaldere dager nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar