lørdag 26. juli 2014

Endelig i gang

Nå har alt jeg har ventet på kommet, og jeg er i gang med helt nye smykker. Disse lager jeg i mange varianter, og ikke minst er de kjemperimelige.

På FB la jeg ut bilde av noen ulvesmykker, og innen kort tid hadde jeg fått bestilling på mange, og det er supergøy. Nå er jeg ferdig med mange mange andre også, men det tar litt tid å få dem ut i nettbutikk.

Her får du en liten smakebit på noen av de jeg har laget så langt:


Her er neon av ulvene. De kommer i nettbutikk snart på www.smykkedama.no Priser på disse er 95,- pr stk


Sommerfulger har jeg i mange varianter. Japanske symboler kommer det også flere av. Priser 75,- pr stk


Farveklatter i maaaange varianter, ugler må man jo ha :) 


Øredobber og ringer, disse kan jeg lage matchende, noen ganger kan jeg også matche smykker med øredobber og ringer. Øredobber koster 75,- pr par og ringer 60,- pr stk.




Kule drager til 95,- pr stk, eller som du ser under her, stjernetegn til 75,- pr stk.



Også disse herlige heksene da :))) 

Du kan tro jeg koser meg! Men, som sagt tar det litt tid å få alt ut i nettbutikken. Porto kommer i tillegg til opplyst priser.

Stjernetegnene er allerede på plass, og de finner du her:


Ellers har jeg fått på plass noe allerede. Gå inn på www.smykkedama.no eller klikk her. Videre klikker du på "rimelige smykker" og da dukker den opp en lysegrå linje. Der kan du klikke deg inn på halssmykker, stjernetegn, øredobber eller ringer.

Velkommen innom smykkedama.no

4 kommentarer:

  1. Kjempefine!! Morsomt med noe nytt - og veldig greit med noe som ikke koster så mye heller. Du har jo stort sett altfor billige smykker i forhold til jobben og materialene, men de som handler er nok veldig fornøyd med det. Lykke til

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja, det er gøy med noe nytt av og til.

      Slett
  2. Åh, her var det mye lekkert!! Likte veldig godt de med sommerfugler, uglen og øyenstikkeren!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne-Eddie :)) Ja, det er så mye moro og fint så jeg ender opp med det ene etter det andre, hvert til sitt egne antrekk, hehe :) Og med sånne priser kan man unne seg litt flere også. Klem til deg og!

      Slett