onsdag 8. mai 2013

Kosetur - del 1

Jepp, det var akkurat det jeg hadde sammen med min vakre treåring i helgen :)

Odin og jeg tok en tur til Sverige. Ok, du ventet kanskje noe litt mer spennende enn det??? Hehe, jada, det var det også.

Vi reiste nemlig til Nordens Ark like ved Udevalla. Der overnattet vi, så vi fikk to nydelige dager i parken.

Det som er så flott med å gå to dager i en park (eller flere) er at du ofte får med deg mye mer. Dyrene kan jo sove den ene dagen og leke den andre, og dette fikk vi bevist på turen.

Jeg tok såååå mange bilder, så jeg kan ikke på noen måte vise alt, og for å vise litt mer av helheten må jeg dele opp dette innlegget og lage flere utover, så denne gangen kan du få ta en titt på den vakre lille skapningen, snøugle









Er den ikke flott? I del 2 vil jeg vise ett nytt dyr, så følg med og se hva det blir :)

8 kommentarer:

  1. Så koselig Marianne, og så fint for Odin, passe alder til å ta med på en slik opplevelse :)

    SvarSlett
  2. Glemte å skrive syper flotte bilder, :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Aud :) Det var en flott tur, og Odin storkoste seg :))

      Slett
  3. For en utrolig nydelig fugl!:) Høres ut som en fin opplevelse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja, snøugler er bare vakre :) Den du ser på bildet er en hunn. Hannen er gråere og har flere sorte flekker enn hunnen.

      Slett
  4. Nydelige bilder av en fantastisk fugl...

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Er sikker på at du og Odin hadde en minnerik tur til Nordens Ark :)

    Fantastisk fine bilder av den vakre snøuglen!

    SvarSlett
  6. Åh, her har vi vært en gang også, men fikk ikke sett denne her! Den er fantastisk flott- ser nesten kunstig ut!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett