fredag 26. april 2013

Maktkamp blandt de kongelige

Hver år kjempes en kamp mellom en konge og en dronning. I alle år taper kongen kampen, og til tross for at han etter nederlaget prøver å holde fast så godt han kan, vinner dronningen.

Kongen sprer mørke over folket, mens dronningen sprer lys og glede. Enkelte ganger er det faktisk sånn at mørket ikke vinner! Hurra!!

Jeg snakker om Kong Vinter som alltid legger ett siste hvitt lag over VårDroningens vakre blomster, men i år... I år har kampen gått utenfor folkets syn. Kong Vinter har måttet gi tapt tidligere enn normalt, og det kan virke som om VårDronningen har kastet sin sjarm også over Kong Vinter.

Jeg har lenge ventet på kongens siste krampetrekninger, men i dag, i dag erlærer jeg VårDronningen som endelig vinner, og med stort smil konstanterer jeg at Kongen har forlatt oss for en stund :)

VårDronningen har spredd om seg med både hestehov, blåveis og hvitveis, og mens solen skinner og sinnet er lysere koser jeg meg med smykker.

Her er noe av de nyeste:






 Besøk min nettbutikk og se mer av det jeg har laget i det siste:



1 kommentar:

  1. Nydelig liten historie...
    OG vakre smykker!
    Ha en flott helg!
    Idag skinner solen men i morgen skal det regne-
    så her er det UT og vandre i skogen..
    Kommer ikke så langt, snøen ligger godt nedover liene her ennå!
    Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett