søndag 5. juni 2011

En vellykket dag!

Vi hadde en strålende konfirmasjon i går. Konfirmanten selv var veldig så fornøyd, masse god mat og deilige kaker. Gjestene koste seg, og det bungnet av små detaljer i lokalet.
Jeg ordnet det meste selv, men fikk uvurderlig god hjelp av min mamma, og min tante. Uten dem hadde jeg vel fortsatt vasket opp :o)
Jeg har fått lov av min flotte datter å legge ut bilde av henne så jeg kan skryte litt! Se så vakker hun er i helt ny bunad hennes mormor har sydd til anledningen.



Er hun ikke flott? Hun holdt en nydelig tale til oss, som rørte oss langt inn i sjelen. Vi har både frokost og middag i flere dager fremover, og kaker... - Massevis! I dag skal jeg bare slappe av og nyte en rolig søndag! Ønsker dere andre også en herlig søndag.

4 kommentarer:

  1. Vakker! Gratulerer til din datter! Rart når de plutselig er blitt så store :) Ønsker deg en velfortjent slapp søndag :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott jente og nydelig bunad:)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag, bare slapp av og kos deg, det er nok vel fortjent! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Så fin hun var i bunad!!
    Nyt kvelden!!

    SvarSlett