søndag 29. mai 2011

Konfirmasjonskort

Til helgen, lørdag 4. juni, skal min datter konfirmere seg. Jeg har laget bordkort, er godt i gang med takkekort, har fikset masse pynt og noen overraskelser jeg ikke kan nevne her ennå :o)

I anledningen av hennes konfirmasjon må jeg jo lage noen kort til hennes venner syns jeg. Det er ikke alle som får gave, og det er heller ikke alle som kan få håndlagde kort, men her er noen av de kortene jeg har laget de siste dagene.



På innsiden av kortene har jeg brukt stemplet "Oppskrift på suksess" og brukt forskjellige dies til å kutte dem ut. Innsiden av det siste kortet her har jeg laget bakgrunn selv med alkoholblekk på sort papir. På det første kortet, det rosa, har jeg brukt alkoholblekk på plastark inni. Det blir superstilig!

Jeg har også farvelagt stemplene med distres ink, og dette har jeg aldri gjort før :o)

2 kommentarer: