søndag 8. mai 2011

En flott uke

Nå har jeg endelig fått litt tid til å sette meg ned og tenke over uken som gikk. Det har vært toppers, som jeg allerede har sagt i ett annet innlegg.

Jeg skrev også i det innlegget at jeg hadde vært på åpningen av Hobbykunst Megastore i Vestby. Her kommer det litt om det! Åpningen var 18.00, og det var en helt grei kø utenfor når jeg ankom ca 20 minutter før åpningen. Det var en ofesiell åpning med kutting av rød snor før vi fikk komme inn i butikken, og der fikk vi utdelt noen goodiebags. Se alt vi fikk i denne posen på bildet under:


De første 100 kundene fikk en sånn flott pose. I dag skal jeg sette med ned å prøve litt av det jeg har fått, og lese i bladet. Jeg har så vidt skummet gjennom det, og det var mange flotte ideer jeg må se nærmere på.

Det var også ett lite kurs på minialbum. Jeg prøvde å delta på det første, men da var det fullt veldig raskt. Jeg måtte komme tilbake til kurset som var 20.00. Jeg trodde det skulle bli lenge og være der i flere timer, men jammen gikk ikke tiden fort. Det var flere ganger jeg gikk vekk fra det jeg ønsket å se på, for pågangen var så stor. Da kikket jeg andre steder, og ventet til plassen ble "ledig".

Butikken er på 1000 kvadratmeter, så det var litt å kikke på :o) Og ikke minst stille spørsmål til de som jobber der. De sto der med flotte store smil, klar til å hjelpe enhver kunde som var i tvil om noe.

Dette var ikke det eneste som skjedde denne dagen! Det var flere trekninger av diverse ting og utstyr. Flotte flotte premier, og utrolig nok vant jeg en noe. Akrylmaling og lerret!



Siste trekningen var klokken 21.00, og det var verdt å vente på, for da skulle det tekkes en Vagabond stansemaskin. Det ble trukket en tidligere også, men dobbel sjanse :o) Man måtte også være der for å vinne. Jeg vant ikke en sånn, men håpet selvfølgelig på det beste. Nå kan jo ikke jeg klage, for jeg vant noe uansett.
Masse penger fikk jeg brukt også :o)

Gratulerer til Hobbykunst Megastore med nyåpningen, og for en innsats dere har gjort alle sammen. Jeg ser frem til mange kurs, og hyggelige besøk hos dere!

1 kommentar:

  1. Morsomt med googiebags, og det var ikke rent lite dere fikk i den heller! Og gratulerer som vinner av akrylmaling og lerret.:)

    Høres ut som de hadde en vellykket åpning. Jeg selv kan fort bruke ett par timer i slike butikker, må liksom å titte på alt som er der.:)

    SvarSlett