torsdag 31. mars 2011

Påsken nærmer seg

Det er ikke lenge igjen til påske, og jeg har blitt lei av de vanlige påskeeggene man får kjøpt rundt omkring. Joda, mange er fine og flotte, det kan man ikke si så mye på, men nå hadde jeg lyst å finne på noe nytt.
Jeg satte meg ned og lagde ett par påskekurver. Jeg har flettet kurven, og deretter laget håndtak og pyntet dem. Det er perler, strass, blomster og hjerte som er pynten. Jeg syns de ble veldig søte :o)

Vil du ha en påskekurv kan du kjøpe den Her! i min papirbutikk, 4you.



Jeg har også laget en ny Te-dispenser. Jeg har selv blitt veldig glad i min dispenser, og bruker den masse! Denne kan du kjøpe på samme sted som påskekurvene.


Følg med i morgen på hva jeg har valgt ut som fredagsfavoritter denne uken :o)

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager. Et virkelig multitalent du jo!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det!!! Det er moro å lage noe som gleder andre :o)

    SvarSlett
  3. De påskekurvene var virkelig flotte!! Og te-dispenser, det har jeg aldri sett før engang. Så kreativ du er!:)

    SvarSlett