søndag 27. mars 2011

Nye smykker og andre ting

Nå har jeg lagt ut ett par nye hjerter i butikken min Marianne Vik Design Jeg har brukt kunstglass denne gangen, og det ene er hvit gjennomsiktig og det andre er rødt med sorte striper. Det kommer flere utover i uken, men de er ikke ferdig montert ennå. Det er blant annet sort med strasspynt, turkis med sorte striper, hvitt med rosa i, mørk lilla med mer. Jeg har også lagt ut twist pose-poser som min 14 år gamle datter Kathinka har sydd. Hun er kjempeflink til å sy både støre og små prosjekter.
I  min andre butikk 4you har jeg lagt ut en ny te-dispenser i turkis.

Velkommen til mine butikker på epla :o)

2 kommentarer:

  1. Det røde hjertet med sorte striper ble kjempelekkert!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Wenche. Ble fornøyd med det selv også :o)

    SvarSlett