mandag 11. februar 2013

Vil du vinne?

Jeg feirer at jeg har passert 100 salg gjennom eplabutikken min :) Hipp hipp hurra, så moro!

I samarbeid med epla ønsker jeg å gi bort ett kumihimokjede med ett glassmykke, og for å få denne unike og flotte muligheten må du
gå inn på eplabloggen og legge igjen en kommentar
.


Dette er meg med ett av mine kumihimosmykker :)

Tusen takk til alle dere som har besøkt butikken min på epla, til alle dere som har handlet hos meg, til dere som tar meg med på lister, deler linker, og støtter meg på alle mulige måter. Jeg setter stor pris på dere alle, og uten dere ville jeg mistet motet til å fortsette :)

Jeg blir kjempeglad om du vil gå inn å like Facebooksiden min Marianne Vik Design

Lykke til alle sammen, håper mange vil være med å vinne ett av mine kumihimokjeder.

Stor klem til dere :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk :) Ja, jeg syns det er kjempegøy! Nå har jeg såvidt startet på salgsveien videre :)

    SvarSlett