mandag 25. februar 2013

Når man virkelig brenner for noe...

... - Er det mye man vil ha ;)

 Jeg er så heldig (???) å fylle 40 år, og det ganske snart også. (Jeg har blitt spurt om jeg skal ha noe selskap, men jeg tror ikke vi tar oss råd til det. Jeg får heller invitere i puljer, hehe...)

Det er ikke så mye man ønsker seg når man blir eldre. Det man virkelig vil ha kjøper man gjerne fremfor å vente på å kanskje få det av noen i gave.

Men, i år er det masse jeg ønsker meg :)) Det er egentlig ganske gøy! Problemet er at det ikke er så lett for andre å kjøpe det til meg. Ikke kan man kjøpe gavekort heller, for man må være registret firma for å handle det jeg ønsker meg.

Så, hva gjør man da?

Ønsker seg penger? Er det lov? Kan jeg ønske meg penger? Eller må jeg finne på noen ønsker, som håndklær, sengetøy og skittentøyskurv?

Er det feil å ønske seg en slant så man kan spare opp til noe større man virkelig ønsker seg?

Hva syns dere? Folk spør hva jeg ønsker meg, og jeg syns det er vanskelig. Jeg blir selvfølgelig glad uansett, for bare det at noen tar seg tid til å tenke på MEG og kjøpe noe til MEG er verdifullt i seg selv.


Andre ting jeg ønsker meg?

Tja, en helgetur til Paris med min flotte mann...
Gavekort på PM Mote
En veske fra ZikkZakk Design (hun vet hvilken det er)
Snille barn... - Nei vent, det har jeg jo :)

Vel, jeg har fortsatt tid til å komme på noe mer, det er jo ikke før 3. april jeg forlater 30-årene... (høres mye bedre ut å forlate 30 årene enn å gå inn i 40 årene, gjør det ikke?)

3 kommentarer:

  1. Hm, ja...du har mye å se frem til! Og jeg mener det. Om mindre enn 4 uker fyller jeg 60- bare tanken på at jeg snart er pensjonist- er ikke hyggelig... Feire VIL jeg ikke, det var ok å bli 50- men 60..... DA BLIR JEG GAMMEL!!! Føler meg ikke som en 60 åring- men årene taler for seg selv! Ønsk deg gjerne penger, ting har vi nok av!
    Klem og lykke til med de neste 20... Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Jeg blir 40 til sommeren og ser fram til det. Jeg synes 40-årene virker mye kulere enn 30-årene. 30-årene er litt sånn smådesperat; "-Jeg er fortsatt ung!" Når man er 40, da er man voksen da, ikke noe å lure på. (Eller stresse med.)
    Du ga meg litt å tenke på med gaveønsker. For det jeg ønsker meg mest, er vel egentlig en liten ferietur eller langhelg. Men da får jeg jo samme dillemma som deg. Er det greit å ønske seg penger til det, tro?
    Til lykke med 40-årsdagen når den kommer!

    SvarSlett
  3. Jeg fyller 40 om få år og har allerede annonsert til familien min at jeg KUN ønsker penger for å kunne kjøpe meg en bunad. Så det synes jeg så absolutt du kan ønske deg. Alt det andre man trenger kjøper man jo selv...

    SvarSlett