søndag 17. februar 2013

Venter i spenning...

Som mange sikkert har fått med seg koser jeg meg og lager nye smykker.

Men er det noen som har lagt merke til en ting som går igjen i det aller meste? Alle de nye smykkene jeg lager i aluminium består av 1,2 mm tråd :)



 Armbånd og kjede i Full Persian kommer snart i nettbutikken min på epla.

Det er en grunn til det selvfølgelig. Jeg har ikke noe annet... - MEN; For en tid tilbake bestilte jeg mer. Jeg venter inn tråd i forskjellige tykkelser, og jeg venter inn i andre farver.

Jeg har også bestilt nagler i 2 størrelser, og noe annet spennende jeg fant på min vei :)

Gjett om jeg gleder meg! Nå er det straks i Norge, og etter fortolling dukker det opp hos meg.

Jeg er som ett barn i lekebutikken, kan ikke vente, og vil ha NÅ!


Kongelenke med o-ringer er etter min mening utrolig stilig. På venstre side er det Jens Pind :)

Noe av det jeg lager legger jeg ut i eplabutikken min, noe viser jeg bare frem enten via facebook eller her på bloggen. Og noe viser jeg ikke frem i det heletatt før jeg skal ha det med på messer.

Det du ser som ikke ligger i eplabutikken min kan selvfølgelig kjøpes likevel. Send meg en mail om det er noe du vil ha så ordner det seg.

Mail: mvdesign73@gmail.com

Og for all del, jeg har ikke, og kommer ikke til å slutt å lage glassmykker. Det står på planen det også, men det avventer litt til av diverse grunner :)

Og sist men ikke minst, jeg har laget en kongelenke med glassmykke som jeg har satt ned med ca 40%. Ordinær pris 600 kroner, Denne uken, eller til den blir solgt, KUN 350 kroner! Her er det førstemann til mølla!

Førstemann til mølla får hele dette smykket til kun 350 kroner :)



3 kommentarer:

  1. Skjønner ikke at du får det til Marianne, smykkene er så så fantastiske, og hvis det er så at du sitter å lager alle disse små rundingen, er jeg stum av beundring, som alltid når du lager smykker er disse så flotte <3

    klem fra Aud

    SvarSlett
  2. Tusen takk Aud :)

    Ja, utgangspunktet er aluminiumstråd (eller også noen ganger 925 sølv) i metervare. Så sveiver jeg den opp til en spiral, og deretter sager jeg ringene. Det er skikkelig håndtverk, og stammer fra middelalderen, mest kjent som vikingsmykker.

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekre smykker!! Dette er kunsthåndarbeid etter min smak!! Du er utrolig flink ! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett