mandag 20. februar 2012

Nominering til Håndlaga 2012

Nå har jeg vært inne og nominert noen til Håndlaga 2012. Her er litt info om arrangementet, og resten finner dere ved å klikke dere inn dit:

"Med dette arrangementet vil vi feire det skapende og engasjerte miljøet av dyktige folk som legger tid og omtanke inn i sine håndlagde produkter.
Det hele starter med at alle som vil kan nominere sine egne og andres håndlagde produkter.
Det blir åtte spennende kategorier som vi håper vil treffe de fleste; redesign, barn, klær, smykker, tilbehør, til hjemmet, bilde og menn.
Produkter til menn er en ny kategori i år!"


I denne omgangen har jeg niminert i kategorien "Redesign", "Mann", "Barn" og "Bilde" Under ser du hva og hvem jeg har nominert:

Etter jeg publiserte dette "måtte" jeg bare nominere en til :) På nederste bildet i innlegget ser du hvem...


En så herlig smekke i Redesign fra Blåbærbarna. Her skal man være pynta til bords :)


Også dette vakre vakre bildet fra Atelier Hanne. Hun er så utrolig flink!!


Forkle til mann, skikkelig forseg gjort selv om bildet ikke er det beste ;) Det er Hekta på stoff som lager disse.


Til kategorien barn har jeg valgt denne herlige dragelua fra Våppi.


Denne flotte vesken fra ZikkZakk Design har jeg siklet på lenge! Jeg bare måtte nominere den. Ikke bare har hun laget vesken, men hun har også håndlaget de tre hvite rosene som er festet på!
Har du noe du har lyst å nominere? Du kan nominere i alle kategorier, ett produkt du selv har laget, og ett fra noen andre i hver kategori. Vet du om noen du syns lager noe ekstra fint? Nominer dem da vel :) Det er jo sååå hyggelig! I tillegg er du med i trekning om flotte preimier både om du nominerer eller blir nominert.

Lykke til alle som er med på dette!

3 kommentarer:

  1. Dette er moro! Gleder meg til å stemme!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marianne) Dette var veldig moro. Jeg er heller ikke ferdig med å nominere alle:)

    SvarSlett
  3. Takk for at du blogget og for at du nominerer!
    Dette er jo sjansen til å vise hverandre litt entusiasme og støtte hverandre.

    SvarSlett