søndag 29. januar 2012

En vakker prinsesse

Den 19. januar var min datter Kathinka på nyttårsball på skolen. Hun går siste året på ungdomsskolen, så det var hennes siste ball her i Spydeberg. Da måtte vi slå på stortromma! Vi leide en vakker kjole som hun selv valgte ut! Hun var hos frisøren og ordnet håret, hun fikk tiara, og hun var hos sminkør.

Sist men ikke minst måtte vi innom hos fotografen så vi kunne eviggjøre denne stunden :)

Fotograf Marina Tennefoss i Askim, en kjempeflink fotogra, tok bildene, og jeg får hente dem 6. februar.

I går fikk vi ett aldri så lite glimt av hva vi venter på. Marina la ut ett par bilder på facebook, og her er de:



Min vakre "lille" prinsesse. Vel, ikke så liten lengre får jeg stadig beskjed om fra alle kanter, men jeg tror aldri hun slutter å være min lille jente...

Kathinka hadde ett kjempeflott ball, fikk rose av kjæresten danset og koste seg.

Jeg gleder meg masse til å se resten av bildene!!!

3 kommentarer: