tirsdag 28. mars 2017

Oppdatering på bailinebehandlingen

Nå har jeg gått på Bailine i Ski i 10 måneder. Jeg har hatt pauser på 3-4 uker ett par ganger, ellers har jeg vært flink og gått der jevnt resten av tiden. Med jevnt mener jeg alt fra 1 gang i uka til 3 ganger i uka.

Jeg startet på 83,2 kilo, men kiloene er ikke det viktigste når man går på Bailine, det er centimetere, ja, hos meg snakker vi faktisk snart i meter... (jeg kommer tilbake til det)

Til nå har jeg gått ned til 68,4 kilo. Jeg har vært nede i 67,1, men har den siste tiden holdt meg stabil på ca 68,5 kilo.

Men, det er jo cm som er viktig her. Bailine hjelper til med å forme kroppen, skrumpe den inn :)

Nå kommer jeg tilbake til meter som jeg nevnte over her.

Når man måles på bailine måler de over bysten, og nedover til og med lårene. Så legger de sammen alle cm man har gått ned og jeg har gått ned over 90 cm fra bysten og til lårene. Bare denne siste måneden har jeg gått ned 10 - hele 10 - cm bare rundt navlen. Totalen er ekstrem, tenk deg å miste en meter av deg selv :)))

Ja, at jeg er i strålende humør i dag er vel ikke så rart kanskje :)

Men du, tror du ikke helt på det? Her kommer før og etter bilde. Det første bildet fikk jeg tatt hos en fotograf i Moss, se hvor rund jeg er der... Også ser du på de neste bildene under der. De har jeg tatt med selfiestang i dag :)





Det er vel ingen tvil om at det virker når man ser resultatene så tydelig som her <3 Tenk at jeg har blitt sååå mye slankere uten å miste så mye vekt. Det er jo utrolig! Og jeg sier ikke at jeg ikke bør gå litt mer ned i vekt, men det for vi ta over tid ;)
Nå gjelder det bare å være flink fremover, holde det vedlike så jeg kan beholde den fantastiske følelsen jeg har i dag.

Tusen takk til Lene og Anni på Bailine i Ski for all deres støtte og hjelp. Ser frem til fortsettelsen sammen med dere :)

Ha en like strålende dag som jeg føler meg i dag, da blir dagen din ganske så fin ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar