lørdag 28. januar 2017

Hvordan har det gått?

Igjen er det lenge siden jeg har vært innom her. Jeg tenker det er på tide med en oppdatering på hvordan det har gått med meg siden sist :)

Som mange av dere vet vant jeg en time på Bailine i Ski i mai 2016. Jeg gikk raskt ned i cm og vekt. Nå har det vært jul, og hvordan gikk det?

Vel, jeg kan stolt si ta jeg kun gikk opp 600 gram etter jul. Til tross for mer potetgull, marsipangris, julekaker og annet julesnadder.

Utrolig nok har jeg gått ned over 80 cm totalt. Da legger de sammen det jeg har gått ned over bysten, hofte, midje, rumpe og lår. Totalt 80 cm!! Helt utrolig :)

Jeg begynte med 83,2 kilo og er nå nede i 67,1. er ikke det flott kanskje?

Her ser dere bilde av meg for ett år siden, og ett bilde av meg nå. Er det rart jeg er stolt?


En enorm forvandling, eller hva?


Dette siste bildet er tatt av Toril Sørlie som holder på å sette opp en helt ny nettbutikk for meg. 

Gå gjerne inn på facebooksiden og klikk liker på smykkedama, det ville jeg blitt veldig glad for :)
https://www.facebook.com/smykkedama.no/

Følg med og se alt det nye som kommer når butikken åpner om ikke alt for lenge!

Ønsker dere alle en riktig god helg videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar