lørdag 29. mars 2014

Nytt og gøy

Jeg har hatt en kreativ nedeperiode når det gjelder smykker, så mens jeg har ventet på at ideene skal komme å slå meg hardt i hodet har jeg laget noe annet :)

Sjekk disse beltene da...

Dette var den første jeg lagde, og den ble råstilig. Fin å ha utenpå klærne :)


Dette er en smalere variant av den over, og passer veldig godt i bukselinninger. Denne passer veldig godt til både ham og henne. 


Sist har jeg laget ett belte med mønsteret kongelenke. Dette er også en type som passer til ham og henne.

Så, i dag fikk jeg lyst å lage ett smykkesett i en nydelig oransje, og da ble det dette settet:


Og neida, jeg sitter ikke bare inne i det strålende vårværet som er. I dag har lille Odin vært ute og syklet, lekt i sandkasse, blåst såpebobler, lekt med larver og maur, kasta sprettball og utforska hagen mens jeg har rocket med rockeringen ute i sola. 

Så, når man har vært såååå flink er det på tide og kose seg med en liten sjokoladebit og litt peanøtter eller hva?

Kooooos dere i helgen ;)

2 kommentarer:

  1. Skikkelig lekre belter!! For de som har en smal midje å markere da...!!
    Smykkesettet var rålekkert!! Klem og ha en flott helg fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne-Eddie :) Man må ikke ha smal midje, jeg lagde nettopp ett som målte rett over 140 :)) Men det kommer nok litt an på stilen. Man må jo være komfortabel med det. Selv har jeg ikke smal midje, men jeg følte meg sååå fin når jeg fikk på meg dette beltet :)

      Slett