onsdag 26. desember 2012

For en flott vest

Jeg vant ett gavekort hos Chris-Ho Design på epla før jul, og det ble jeg kjempeglad for. Christine er utrolig flink og kreativ, og det å kunne få eie en av hennes flotte kreasjoner så jeg på som en stor glede.

Jeg hadde valgets kval da jeg skulle finne noe. Jeg ville kjøpe noe jeg virkelig kan ha glede av lenge, ikke bare en bestemt tid på året.

En av hennes vester hadde lenge stått på ønskelisten, og nå var tiden inne til å kjøpe den :)

Jeg bestilte en dyprød vest, og Christine tok utfordringen. Hun fant garn hun kunne bruke, og jeg var spent på hvordan resultatet ville bli. Brått så jeg bilde av en vakker vest på facebook, og tenkte at "Den er min" og jeg kjøpte selvfølgelig den. Prisen var selvfølgelig høyere enn 200 kroner, men det visste jeg jo, og det skulle bare mangle! Så mye jobb og garn som ligger bak.

Min overraskelse var stor da Christine foreslo at vi skulle gjøre ett bytte, for hun siklet på ett av mine smykker, og sånn ble det. En pakke var på vei til meg, og en var på vei til henne. Rett etter postens frister for julepost, men den trosset vi :)

Og jammen fikk ikke begge pakkene vel i hus før julaften. 

Jeg måtte lage ett smykke som passet til vesten, og det har jeg nå fått tid til, og under ser du reultatet


Bildet har min mann tatt i dag 26.12.2012.

Tusen tusen takk Christine for en fantastisk flott vest som jeg kommer til å bruke til det bare er filler igjen av den :) Den er virkelig lekker, og jeg gleder meg til fredag når jeg skal ha den på i selskap for første gang.

Jeg ønsker alle en fortsatt koselig jul!



1 kommentar: