fredag 20. januar 2012

Nå er jeg i full sving

Etter en del frem og tilbake, prøve, feile og omsider få til, er jeg nå godt i gang med å lage mitt etterlengtede kongelenke. Jeg skal ha kjede, armbånd og klokke. Det er ikke mye av det som er "i boks" ennå, men nå har jeg i allefall fått til å lage ringer i riktig størrelse for kjede og armbånd.




Jeg har begynt med kjedet, så kommer armbånd etterhvert. Må kjøpe inn mer sølvtråd først :) Dette er noe jeg har hatt lyst til i mange mange år.
Av en eller annen grunn kjøpte jeg engang en bok om dette, og sølvringer, nok til ett armbånd, som jeg gav til min venninne i bursdagsgave. Hvorfor i alle dager kjøpte jeg ikke til meg selv allerede den gangen?

Vel, endelig er tiden moden for å lage dette, og jeg storkoser meg. Nå venter jeg utålmodig på neste leveranse av sølvtråd så kjedet kan bli ferdig, og jeg kan gå videre til armbånd og klokke.

2 kommentarer:

  1. Det blir sikkert et fint sett! Og ikke minst, koselig at du gjøre det selv! ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig lenke, gleder meg til å se når hele settet er klart :)

    SvarSlett