onsdag 21. desember 2011

Jeg ønsker dere alle en riktig God Jul!

Min vakre lille gutt på snart 2 år har i 5 dager hatt 40 - 41 i feber, og i går endte vi opp på sykehuset. Alt er "bra" det var ikke værre enn virus... Begge ørene var betente, og mandlene fryktelig hovne med mye puss. I tillegg var det øyekatarr. Ingen medisin har hjulpet, og det er selvfølgelig fordi det ikke var betennelse.

2 yoghurt på 2 dager og nesten ikke drikke resulterte i en tur til Fredrikstad sykehus.

I dag har jeg endelig fått tid til å ta julevasken, men heldigvis feirer vi ikke jul i skuffer og skap, så det får vente til ting roer seg :) Min herlige mann har hjulpet meg masse i dag, og lillegutt har vært i godt humør.

Etterpå skal vi på en liten runde og levere ut litt gaver og etter det er vi vel alle så utslitte at søvn ikke blir noe problem :)



Jeg ønsker alle en rikitg God Jul, kos dere masse og ta vare på hverandre.

Stor juleklem fra meg!

5 kommentarer:

  1. Så bra at det endte godt!! Heldigvis har vi helsepersonell som er kvalifisert og kan ta vare på oss, når vi trenger det!!
    Ha en FIIN jul ! Kos dere og vi må alle ta godt vare på de nærmeste, og de som har behov for en klem!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Uff da, håper han snart blir frisk!

    Senk skuldrene, jula kommer uansett, kos dere! God Jul til dere også :) Klem

    SvarSlett
  3. Masse masse god bedring til lille gutten din!!

    SvarSlett
  4. God bedring til lillegutten :-)
    Og God Jul :-)

    SvarSlett
  5. Uffa, håper lillegutt er på bedringens vei.
    Ønsker deg og dine forsatt noen flotte romjulsdager.
    Juleklæm fra Yvonne

    SvarSlett