onsdag 1. januar 2014

Hellandussen

Jammen ble det ikke 2 innlegg her på en og samme dag...

Men jeg MÅ jo bare vise dere resultatet av dagen i dag!! Min mann og jeg har vært å kikket på pusekatt i dag, og se her så herlige de var. Dette er 2 forskjellige, og de skal bli våre begge to :))) Den ene valgte vi, og den andre valgte oss. Den på bildet nr en valgte så helt klart oss. Den krøllet seg i hendene mine, koste seg og gned seg inntil tommelen min. Snurret rundt flere ganger og sovnet godt.

Ingen tvil om at jeg var solgt! Men, vi ble så sjarmert av den andre så da blir det to nydelige pusekatter!






Disse er en blanding av Britisk Korthåret og huskatt, men både av utseende og lynne lignet de mest sin mor, den Britiske Korthåret katten :)

I mars blir de våre, og inntil da kan vi kose oss med oppdateringer, bilder og vi er så heldige at vi får lov å besøke dem når vi vil.

Nedtellingen til mars er i gang!

1 kommentar:

  1. Åååå,så nydelige..!! Noe så nusselig da! Kan skjønne dere MÅ ha begge !
    Var hos en venninne i helga. Hun skal også ha to kattunger, den ene har hun valgt selv, den andre sa barnebarnet (5 år) at hun ikke fikk den ene, uten å ta med den andre ! Så da så !! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett