fredag 27. desember 2013

Romjulssalg

Julens første del er vel overstått. Det har vært en rolig men koselig jul. Masse glede, familie og hygge. Jeg håper også din jul har vært fin!

Nå er det romjul, og med den følger også salg. Alle butikker rundt om har salg, noe som er vel verdt å benytte seg av. I går handlet jeg på salg også. Gjorde noen gode kupp på Nordby Kjøpesenter i Sverige.

Inspirert av alle tilbudene rundt om har jeg også startet mitt salg. Jeg har nå totalt 3 nettbutikker, og det er salg i dem alle sammen :)

Forskjellige ting i de forskjellige butikker!

I nettbutikken på miinto har jeg 20% på mange av mine sølvsmykker. Her er det virkelig noe å spare, og smykkene kan gå i arv. Klikk på linken over og gå helt i bunn på siden. Der finner du sølvsmykker og kan lete og se om du finner noe du vil ha. Jeg gjør oppmerksom på at jeg kun har en av hver :)



Jeg har også salg på mange av mine smykker i min nettbutikk Marianne Vik Design på epla! Du kan se alle salgene samlet her: MINE SALG.

Og sist men ikke minst har jeg salg på ett personlig smykke i min nettbutikk Munera på epla.


Få ditt eget valgfrie bilde på en tag, nå til kun 185 kroner. Ordinær pris 265,-

Jeg ønsker dere alle en strålende romjul, og ønsker dere ett godt salg. Håper dere finner noen gode tilbud, om ikke hos meg så andre steder. Jeg skal benytte salget til å handle julegaver til neste jul ;) Man får jo sååå mye mer for pengene på denne tiden!

Vi sees snart igjen!



1 kommentar:

  1. Flotte smykker, fin blogg! :D - Katrinsvavaa.blogg.no

    SvarSlett