onsdag 2. januar 2013

Jeg er så glad så glad

Godt nytt år??? Ja, det skal jeg love dere at det er :)

For litt siden fikk jeg en telefon fra en superhyggelig dame i PM Mote. Vet du hva hun sa??? Jeg, tenk jeg, vant hovedpremien i deres julekalender.

Åh for en lykke! Jeg simpelthen elsker klærne fra PM Mote, de er så behagelige å ha på seg, man føler seg fin i dem, og de er til både fest og hverdags. Ja til og med til kos :)

Og nå skal heldige meg få komme til Oslo, overnatte på hotell, bli stylet og kledd opp, ja til og med teater eller konsert inkluderer de. Ikke jeg alene, men jeg får til og med lov å ta med meg en.

Hvem det skulle være tvilte jeg aldri på, jeg vil ha med min flotte mamma. Hun er så snill og god, og fortjener en kveld på by'n og en luksusbehandling som dette.

Så, om ikke så alt for lenge skal vi få en herlig opplevelse i Oslo sammen takket være PM Mote.

Tusen tusen takk, ikke bare for premien jeg vant, men for at dere lager så flotte klær, for den fantastiske servicen dere har i deres butikker, og selvfølgelig for å gi meg en så flott start på ett nytt år :)

Følg PM Mote på Facebook

Hurra så glad jeg er!!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med den flotte premien!
    Håper det blir en flott opplevelse! Fordi du fortjener det!
    Godt nytt år!
    Bloggen har ligget nede en stund,var ikke mulig å legge inn bilder. Men nå er jeg igang igjen, har savnet dere alle!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett