onsdag 30. mai 2012

Gavekort

Denne gangen er det min tur til å ha giwe away på eplabloggen. Hvis du vil vinne ett gavekort i min eplabutikk kan du ta en titt her:

Eplabloggen

I tillegg annonserer jeg på forsiden av epla, og sist men ikke minst har jeg mange gode tilbud i butikken min.

Har du noe i ønskelisten din fra min butikk? Da bør du vurdere om du vil kjøpe det nå, for om litt skal jeg på ett veldig stort marked, og erfaringen er at jeg selger ganske bra der. Det vil si at jeg må stenge butikken før jeg reiser, og når jeg kommer tilbake må jeg sikkert slette en hel del produkter fra min butikk.

Da kan nettopp DIN favoritt bli borte før du rekker å unne deg det lille ekstra ;o)

Lykke til alle dere som deltar i min giwe away, og tusen tusen takk for så utrolig mange koselige kommentarer! det varmer, og gir meg ny glede over hobbyen min.

2 kommentarer:

  1. Jeg fikk ikke med meg giveawayen din... snufs... men jeg reklamerer litt for deg på bloggen min :)God sommer!

    SvarSlett