mandag 31. oktober 2011

Takk for en flott helg!

Førjulsmessen jeg arrangerte ble veldig bra. Det kom 23 utstillere, og på lørdag var det mange besøkende helt frem til 16.00. Søndagen var en del roligere, men det var noen innom mer eller mindre hele dagen. Her kan dere se litt fra forberedelsene og selve messen:


 Oppe i kafeen hadde Solsiden Barnehage stilt ut kunsten fra alle barna på alle avdelingene. Det livet opp lokalene veldig :) Nydelig kunst!!!


Her har jeg satt opp 58 bord til utstillerene + stoler, og utstillerene begynte smått å komme på fredag ettermiddag for å sette opp. Selv var jeg i lokalet fra 08.30 om morgenen til 21.30 på kvelden. En time var jeg hjemmom for å ta en rask dusj, og kaste i meg litt middag i løpet av fredagen.


Alle utstillere fikk en mappe jeg hadde laget med litt informasjon, regler og kvittering for betalt leie. Pakkebord ordnet jeg også så besøkende kunne pakke inn selv.


Litt fra utstillere: På bildet over ser du flotte gavekurver fra Lill-Tove som har butikk frem til jul i Svinndal. Masse flotte julegavetips!


Ingrid Vik Green stilte med blandt annet de helt nydelige halsene sine. De er helt utrolig flotte!


Redesign, her er det vesker fra gamle donaldblader om mye mer spennende! Skikkelig flott var det, og det er helt klart mye jobb bak.


Linn Angel stilte med herlige engleting. Fyrstikkesker, kort, glass, bilder, tennbriketter og mye mer.



Rigmor med familie kom med mye spennende. Flotte dyr laget av små perler, strikk, dreiing og mye annet. Her var valget stort!


Hobbyverden hadde ett hjørne fylt med godsaker for en kreativ sjel. Ark fra kun 5 kroner, stempler, distress ink, pynt og mye mye mer. Besøk butikken hennes på www.hobbyverden.no. Nok en gang Trine, tusen takk for hjelpen med å sette vekk de tunge bordene og stolene etter messens slutt!


Her er jeg med mine smykker og te-dispensere. Litt få te-dispensere igjen her, de gikk unna som varmt hvetebrød :)


Mamma, Grete Gundersen, kom med sin nydelige patchwork og rosemaling. Litt småkaker hadde hun også med seg.


Her er en av hennes veldig populære vin-pingviner :) Hva skjuler seg under hatten tro???


Nydelige små kjoler til søte prinsesser :)


Her var det også mye flott! Jeg falt fullstendig for de høye slanke koppene.
Det var enda fler utstillere, men jeg kan dessverre ikke få med alt.


Tusen takk til alle utstillere og besøkende som gjorde helgen til det den ble! Takk også til fotograf Marina Tennefoss som stilte opp med gratis fotografering.

I natt sov jeg hele 10 timer, og gjett om det var godt :)

Nå gleder jeg meg til neste messe som jeg kun skal delta på! Det er på Kunst og Håndtverksmessa på Lillestrøm den 18-20 november.

Grønn Såpe og jeg selv deler standplass C02-28. Velkommen dit!

3 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink som har satt sammen alt dette, wow, sier jeg bare. Flinka!

    SvarSlett
  2. Takk for flott gjennomført messe. Det var utrolig profesjonelt gjort. Du er den "fødte" arrangør.

    SvarSlett
  3. Ser kjempeflott ut, hadde nok tatt meg en tur om det ikke hadde vært så langt å kjøre. Helt utrolig at du har klart å arrangere så mye helt alene!

    SvarSlett