fredag 29. april 2011

Hjertefest

Her er alle de nye hjertene jeg lagde i Påsken. Jeg har laget andre glassmykker og noen armbånd også. Fra tirsdag 3. mai til og med 7. mai har jeg fått låne butikklokaler i Spydeberg, på Tebosenteret. (Rett ovenfor blomsterbutikken) Der står jeg alle dager fra 10-17, og lørdag fra 10-14.


Jeg kommer til å oppdatere eplabutikken hver kveld når jeg kommer hjem slik at det er minst mulig utsolgte varer i slutten av uken. Kanskje jeg ikke engang selger noe, hehe :o)

De dagene jeg har butikk skal jeg ha hjertefest - det vil si kjøp 2 for kun 400 kroner. Da sparer man 100 kroner. Bor du i nærheten er det superhyggelig om du stikker innom, om det så bare er for å hilse på og kikke litt.

I tillegg til smykker skal jeg også ha med en del i papir, kort, tedispensere og annet. Mamma stiller også med patchwork og rosemaling. Min datter på 14 år har også sydd en del, og dette tar jeg selvfølgelig med i butikken. Håper å treffe mange hyggelige mennesker disse dagene!

(Ser du ett hjerte du gjerne vil kjøpe på bildet over kan du bare sende meg en mail på mvdesign73@gmail.com så ordner vi det.) Noen av hjertene ligger allerede i eplabutikken, og kan kjøpes direkte der.

Nå skal jeg lade opp til en travel og hyggelig uke :o)

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Skulle bare ønske at jeg bodde litt nærmere! :) Lykke til med salget! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Turid! Jeg gleder meg masse til denne uken :o)

    SvarSlett