lørdag 16. april 2011

En kurv til så mangt

Denne kurven har jeg laget slik at den passer hele året, ikke bare til påske. Jeg har puttet den full av godteri for å illustrere at den kan brukes enten som en påskekurv til noen du bryr deg om, eller noe du kan sette frem på eget bord så du har litt godtekos i nærheten om søtbehovet gjør seg gjeldende :o)

Det man må passe på når man bruker så tunge ting som jeg har brukt i min er at om kun ett rom er fylt er den ikke stødig nok. Da vil den velte. Pass derfor på å fyll alle rommene med noe.


Den kan selvfølgelig brukes til masse annet også. Fyll opp med småtingene du vil ha for hånden. Rommene er tette, så det vil ikke snike seg noe ut i bunn, uansett hvor smått det er. Vil du ha en sånn? Gå til min butikk på epla: 4you Bestiller du nå, og penge er registrert enten på konto eller paypal på mandag sender jeg på mandag så den rekker frem før helligdagene setter inn. Vil du ha den i påskefarver? Gi beskjed så lager jeg en spesielt til deg! Får jeg beskjed i løpet av helgen er den klar på mandag!

God påske til dere alle :o)

4 kommentarer:

  1. God påske til deg også!
    Kjempe fin kurv, blir så imponert over hav man kan lage va papir!

    SvarSlett
  2. Du er så flink med papir!! Blir skikkelig imponert! Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å fylle opp hele kurven med søtsaker!;)

    Ha en fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer. Min er allerede fylt med påskegodteri, så må man bare beherske seg frem til helgen :o)

    SvarSlett
  4. Veldig kreativt og lekkert, Marianne!

    Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett